مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-05سياسي

شمار درختان البرز از تابلوهای شهری کمتر است


آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز پنجشنبه در مراسم درختکاری و هفته منابع طبیعی با غرس 2 اصله نهال در دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج افزود: مساله رسیدگی به طبیعت در دین اسلام از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ازآنجایی که ما در طبیعت زندگی می کنیم در روایات متعددی از اهل بیت (ع) و آیات قرآن کریم بر حفظ طبیعت و رسیدگی به منابع طبیعی اعم از آب، خاک، هوا تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه مومنان به احیا، حفظ و نگهداری نعمت های طبیعی سفارش شده اند اظهار داشت: یکی از آن چیزهایی که هوا را برای ما حفظ می کند و از آلودگی ها نجات می دهد درخت است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: اخذ جواز ساخت یا تخریب می تواند منوط به کاشت تعداد مشخصی درخت باشد و به این ترتیب در توسعه فضای سبز گام های موثری برداشت.

وی در بخش دیگری به بیماری کرونا در کشور پرداخت و گفت: بعضی وقت ها حرف و نسبت هایی زده می شود که درست نیست و این در صورتی است که اسلام برای حفظ و رسیدگی به بدن و نگه داشتن سلامت بدن دستورالعمل های فراوان دارد.

امام جمعه کرج به روایتی از امیرالمومنین (ع) در زمینه آب نخوردن در ظرف شکسته به علت وجود بیماری در آن پرداخت و تاکید کرد: اولیای دین ما به شدت نسبت به نظافت حساسیت داشتند و دستور هم دادند بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار درختان البرز از تابلوهای شهری کمتر است

شمار درختان البرز از تابلوهای شهری کمتر است