مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-05ورزشي

مهمانسرای المپیک رشت برای دوران نقاهت بیماران کرونا درنظر گرفته شد


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در گیلان، مهمانسرای المپیک رشت برای گذراندن دوره نقاهت بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا اختصاص یافت.

مریم بخشی افزود: بر طبق این تصمیم که امروز گرفته شد، مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهبد عضدی رشت با 180 تخت برای گذارندن دوره نقاهت بیماران بهبود یافته از کرونا در نظر گرفته شده و بیماران می توانند دوران نقاهت خود را در این مکان سپری کنند.

وی ادامه داد: با این وجود تیمی متشکل از نیروهای سپاه قدس گیلان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان این مکان را به منظور استقرار تیمهای پزشکی و بیمارانی که نیازمند گذراندن دوره نقاهت و بهبودی کامل هستند، ضدعفونی نموده و تجهیزات لازم نیز در این مکان مستقر می شود.

وی بیان کرد: مهمانسرای المپیک رشت متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است که در بلوار منظریه رشت واقع شده و این محل برای اسکان تیمهایی که به این شهر و یا استان گیلان سفر می کردند، مورد استفاده قرار می گرفت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین اردوهای آمادگی تیمهای ملی مختلف که در گیلان به خصوص در رشت برپا می شد، از مهمانسرای المپیک به عنوان خوابگاه آنان استفاده می شد اما هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانسرای المپیک رشت برای دوران نقاهت بیماران کرونا درنظر گرفته شد

مهمانسرای المپیک رشت برای دوران نقاهت بیماران کرونا درنظر گرفته شد