مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-05ورزشي

ممنوعیت عرضه قلیان در شهریار


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار از ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه خانه ها، کافی شاپ ها و مراکز دیگر به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مقابله جدی با متخلفین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری شهریار اظهار داشت: در خصوص اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی و سلامت طی هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان مربوطه مشکلی در پذیرش دفترچه های بدون اعتبار در این مدت در شهرستان شهریار وجود نداشته باشد.

وی افزود: در راستای تامین سلامت محیطی پمب بنزین های شهرستان، طی هماهنگی صورت گرفته محلول های ضدعقونی به زودی تهیه خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار بیان داشت: کلیه قهوه خانه ها و کافی شاپ ها و مراکز دیگر از عرضه قلیان در سطح شهرستان شهریار منع شدند و با جدیت با متخلفین برخورد خواهد شد.

غلامی گفت: کلیه مراسمات مذهبی در مساجد، حسینیه ها و تکایه به حالت تعلیق درآمده است و در خصوص مراکز ورزشی نیز با پیگیری های انجام شده باشگاه ها و مراکز ورزشی خصوصی نیز تعطیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت عرضه قلیان در شهریار

ممنوعیت عرضه قلیان در شهریار