مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:202020-03-05پزشكي

آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در کاشان و آران و بیدگل


دانشگاه علوم پزشکی کاشان با صدور اطلاعیه ای اخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در مناطق تحت کنترل این دانشگاه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، آخرین وضعیت عفونت کووید 19 در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان شامل شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اعلام شد.

بر این اساس در حال حاضر بیش از  450 نفر در بیمارستان های شهیدبهشتی کاشان و سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل بستری هستند که از تعداد 179 مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه تهران،  16 نفر قطعی و 29 نفر مثبت غیرقطعی یا بینابینی هستند  و 46 نفر  منفی اعلام شده است و جواب مابقی نمونه های ارسالی تاکنون دریافت نشده است.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شده است:  این آمار بر اساس گزارش استخراجی از سامانه  راه اندازی شده است  و 31 درصد از کل بستری ها نیز ترخیص شده و مابقی درمان در منزل انجام خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیع یادآور شده است: همه ساله در فصول پاییز و زمستان جمعیت قابل ملاحظه ای به دلیل ابتلاء به سرماخوردگی، آنفلوآنزا و مشکلات تنفسی ویزیت شده و برخی به دلیل شدت مشکلات بستری ویا عده ای با داشتن بیماری های زمینه ای بعضا جان خود را از دست می دهند؛بنابرلین از همشهریان تقاضا می شود در منزل بمانند و بر حسب ضرورت از خانه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در کاشان و آران و بیدگل

آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در کاشان و آران و بیدگل