مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-05پزشكي

افزایش شمار جانباختگان کرونایی در ساوه و زرندیه/در خانه ماندن دستوری شود


شمار جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان های ساوه و زرندیه افزایش یافت.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: شمار جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان های ساوه و زرندیه افزایش یافت.

عباس نیک روش عصر امروز پنجشنبه 15 اسفندماه در نشست مشترک پدافند زیستی استان مرکزی و شهرستان ساوه به ریاست استاندار مرکزی که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری در ساوه و زرندیه متاسفانه چهار نفر جان خود را از دست داده بودند که با دریافت نتایج جدید آزمایشگاهی این آمار امروز به 6 نفر افزایش یافت.

وی در ادامه تعداد موارد پذیرش شده از ابتدای شیوع بیماری را که عمدتا در شهرستان ساوه بوده است، 216 مورد اعلام کرد و افزود: هم اکنون آمار بستری شدگان 105 نفر، تعداد ترخیصی 100 مورد، موارد مثبت 52 مورد در ساوه و یک مورد در زرندیه، تعداد فوتی مثبت 6 مورد و آمار فوتی منفی سه مورد بوده و اعلام نظر در مورد دو فوتی هم در دست بررسی است.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه ارتقای بهداشت محیط در واحدهای تولیدی و صنعتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: موضوع عدم خروج از منزل باید از حالت توصیه ای خارج شده و جنبه امری و دستوری به خود بگیرد و به معنای واقعی عملیاتی شود تا مانع از شیوع بیشتر این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار جانباختگان کرونایی در ساوه و زرندیه/در خانه ماندن دستوری شود

افزایش شمار جانباختگان کرونایی در ساوه و زرندیه/در خانه ماندن دستوری شود