مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-05حوادث

کشف 2736 بطری الکل احتکار شده در میاندوآب


سرهنگ حسن شیخ نژاد روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط موجود و سوءاستفاده عده ای سودجو از این وضعیت، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس پس از شناسایی محل انبار احتکار شده، با هماهنگی مقام قضایی، وارد این انبار شده و موفق به کشف این مقدار الکل طبی احتکاری شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس ارزش این میزان الکل احتکار شده را حدود 130 میلیون ریال برآورد کرده اند گفت: با کشف این انبار، یک نفر در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.

وی افزود: در روز گذشته نیز 2 انبار احتکار دستکش به تعداد 400 هزار جفت و 60 بطری الکل به صورت جداگانه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرماندهی انتظامی میاندوآب با بیان اینکه نظارت و برخورد قاطع با برخی افراد سودجو که به اقدام به احتکار کردن مواد و کالاهای بهداشتی و ضدعفونی می کنند در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه اقدام افراد سودجو در زمینه احتکار، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2736 بطری الکل احتکار شده در میاندوآب

کشف 2736 بطری الکل احتکار شده در میاندوآب