مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-05سياسي

جنایت افراد محتکر غیرقابل بخشش است جامعه پزشکی خط مقدم سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان شامگاه پنجشنبه در جلسه هم اندیشی نهادهای فرهنگی و دینی با تجلیل از خدمات شبانه روزی مجموعه کادر درمانی و پزشکی کشور، گفت: پرستاران و پزشکان امروز در خط مقدم جبهه سلامت هستند.

وی با انتقاد شدید از کسانی که این روزها دست به احتکار لوازم مورد نیاز مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا در کشور می زنند، افزود: این افراد ظلم و جنایت غیر قابل بخششی را مرتکب می شوند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن در روزهای اخیر با ایجاد یک جنجال رسانه ای به دنبال تضعیف جایگاه دین و مذهب در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند با سو استفاده از فضای به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در کشور، شرایط فعلی را ناشی از مذهب و دین جلوه دهد مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه هدف اصلی دشمن در این روزها هجمه علیه دین و مذهب تشیع است، تصریح کرد: دشمن با قرار دادن مسئله سلامتی در برابر مذهب می کوشد جایگاه دین را در جامعه تضعیف کند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عده ای هم همگام با دشمن با جهالت خود در حال ضربه زدن به دین و مذهب هستند، بیان داشت: جریان هایی نظیر شیعه انگلیسی با اقدامات جاهلانه خود می کوشند تا چهره غیر عاقلانه از دین را نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت افراد محتکر غیرقابل بخشش است جامعه پزشکی خط مقدم سلامت

جنایت افراد محتکر غیرقابل بخشش است جامعه پزشکی خط مقدم سلامت