مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 16:152020-03-05اقتصادي

افتتاح پارک شهروند خمینی شهر بعد از اتمام کرونا


شهردار خمینی شهر با اعلام توزیع رایگان 10 هزار اصله نهال بین شهروندان این شهرستان به مناسبت روز درختکاری، از افتتاح رسمی پارک شهروند خمینی شهر بعد از اتمام بحران کرونا خبر داد.

- ایسنا/اصفهان شهردار خمینی شهر با اعلام توزیع رایگان 10 هزار اصله نهال بین شهروندان این شهرستان به مناسبت روز درختکاری، از افتتاح رسمی پارک شهروند خمینی شهر بعد از اتمام بحران کرونا خبر داد.

شهردار خمینی شهر که امروز (پنجشنبه، 15 اسفندماه) برای کاشت درخت به پارک شهروند شهرک منظریه این شهرستان آمده بود، با اشاره به توافق شهرداری خمینی شهر با اداره راه و شهرسازی در مورد زمین های شهرک منظریه گفت: پس از توافقی که شهرداری خمینی شهر با اداره راه و شهرسازی داشت، 90 درصد زیرسازی و آسفالت و جدول شهرک منظریه انجام شد.

علی اصغر حاج حیدری، از توزیع 10 هزار اصله نهال رایگان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری خمینی شهر بین شهروندان خبر داد و اظهار کرد: درختان و منابع طبیعی، نعمت های ارزنده پروردگار برای استمرار حیات انسان ها و بسیاری از دیگر موجودات هستند.

وی یادآور شد: از اوایل اسفند ماه تاکنون، پنج هزار اصله نهال در میادین و بوستان های شهر غرس شده و تا پایان سال نیز پنج هزار نهال دیگر کاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک شهروند خمینی شهر بعد از اتمام کرونا

افتتاح پارک شهروند خمینی شهر بعد از اتمام کرونا