مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-05سياسي

اقلام مکشوفه بهداشتی در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد


اقلام بهداشتی که این روزها از انبارهای احتکار شده کشف می شود، با توجه به نیاز امروز جامعه، در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن کرمی عصر پنج شنبه در حاشیه پلمپ انبار بزرگ مواد صدعفونی کننده و بهداشتی و اقلام پزشکی احتکار شده در گفتگو با خبر نگاران باشاره به رصد جدی مراکز عرضه کننده مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی در سطح شهر، از کشف 5 مرکز تولید این مواد به به صورت غیربهداشتی و غیراستاندارد تولید می شد، خبر داد و افزود: با توجه به شرایطی که امروز جامعه با آن دست به گریبان است، با افرادی که اقدام به سودجویی از نیاز امروز مردم کنند، برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه احتکار مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی از جمله ماسک در شرایطی که جامعه با شیوع ویروس کرنا در گیر است، یک اقدام سودجویانه و غیراخلاقی و مهم تر از همه غیرقانونی به شمار می رود، تصریح کرد: امروز مهم ترین وظیفه دستگاه های نظارتی، رضد فعالیت واحدهایی است که اقلام غیراستاندارد در اختیار مردم که نیاز اصلی شان است، قرار می دهند.

کرمی با تاکید بر اینکه برای پلمب واحدهای متخلف با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد و تا به امروز نیز پلمب واحدهای متخلف با قوت ادامه داشته است، ادامه داد: برخی از کشفیات صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام مکشوفه بهداشتی در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد

اقلام مکشوفه بهداشتی در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد