مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 19:402020-03-05اقتصادي

28 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در کردستان به بهره برداری رسید


مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، از افتتاح 28 پروژه مرتبط با منابع طبیعی در زیر حوزه آبخیز دارای طرح مطالعات آبخیزداری مصوب از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در هفته منابع طبیعی خبر داد.

- ایسنا/کردستان مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، از افتتاح 28 پروژه مرتبط با منابع طبیعی در زیر حوزه آبخیز دارای طرح مطالعات آبخیزداری مصوب از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در هفته منابع طبیعی خبر داد.

پیمان فتاحی امروز(15 اسفند) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه های افتتاحی در هفته منابع طبیعی 218 میلیارد و 591 میلیون ریال بوده که در با اجرای این پروژه ها برای 222 (نفر سال) ثبیت شغل انجام شده است.

وی افزود: عملیات های مکانیکی و آبخیزداری و آبخوان داری حوزه آبخیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و طرح مدیریت بوم سازگان زاگرس با اعتباری بالغ 27 هزار و 320 میلیون ریال انجام شده که تا امروز هفت بند خاکی با حجم آبگیری 482 هزار مترمکعب و 250 بند کوتاه اصلاحی سنگی گابیونی و سنگی ملاتی و 122 هکتار عملیات بانکت بندی در محدوده اجرایی 52 هزار هکتار اجراشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در کردستان به بهره برداری رسید

28 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در کردستان به بهره برداری رسید