مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 19:452020-03-05اقتصادي

احتمال بسته شدن مسیرهای قم به ساوه و دلیجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سیدعلی آقازاده بعدازظهر امروز در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: در طول 60 سال گذشته تاکنون مشکلی همچون بیماری کرونا نداشته ایم که از شرق تا غرب کره زمین را دربر گرفته و در همه نقاط زمین تلفات بگیرد.

وی بیان کرد: این بیماری علاوه بر ابتلا، خسارت ها سنگینی هم به اقتصاد وارد می کند در حالی که تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و بازار و.

مشکلات جدی ایجاد کرده است.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت های علمی، آموزشی و مذهبی را تعطیل کرده به طوری که برای نخستین بار بعد از انقلاب نمازهای جمعه تعطیل شده و این امر اتفاق مهمی در سطح جهان است.

آقازاده خاطرنشان کرد: شیوع این بیماری و مشکلات ایجاد شده برای کشور ایران در صد سال اخیر تجربه نخست بوده و شرایط سختی را در پیش داریم.

وی ادامه داد: در مقابله این بیماری باید سعه صدر داشته و آموزش ها و اقدامات لازم را بالا ببریم این امر در حالی بوده که شیوع کرونا در کشور ایتالیا کمتر از 1 هفته آغاز شده و بیشتر از ایران تلفات داده است.

استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت عزم جدی مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا گفت: این مشکل اگر به خوبی مدیریت شود، هماهنگی مطلوب بین دستگاهی داشته باشیم و همچنین مردم نیز با مسئولان همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بسته شدن مسیرهای قم به ساوه و دلیجان

احتمال بسته شدن مسیرهای قم به ساوه و دلیجان