مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 21:102020-03-05پزشكي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


دمنوش هایی برای مقابله با کرونا، فوت 7 نفر در استان اصفهان به علت کرونا، بی خیال شدن از سود برای مقابله با کرونا، ممنوعیتی برای میزبانی از مسافران نوروزی نداریم، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (پنج شنبه پانزدهم اسفندماه) را اینجا مشاهده می کنید: دمنوش هایی برای مقابله با کرونا برای تقویت سیستم ایمنی بدن باید از غذا و دمنوش هایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند، استفاده کنیم.

فوت 7 نفر در استان اصفهان به علت کرونا/ 15 نفر با حال خوب ترخیص شدند سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به غیر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، پاسخ به تست 623 مورد از افراد مشکوک مشخص شده که از این تعداد جواب تست 486 مورد منفی بوده و 137 مورد مثبت ابتلا به این بیماری را در استان داشته ایم.

بی خیال شدن از سود برای مقابله با کرونا/ وقتی تولید یک خط چندین برابر می شود در کنار مرگ و بیماری حاصل از شیوع ویروس که بیش از 60 کشور جهان را درگیر خود کرده، خبرهای خوبی از گوشه و کنار این سرزمین حال انسان را بهتر می کند.

رییس جامعه هتل داران اصفهان: ممنوعیتی برای میزبانی از مسافران نوروزی نداریم رییس جامعه هتل داران اصفهان با اشاره به خبر منتشر شده از صحبت های استاندار مبنی بر عدم پذیرش و اسکان مسافران نوروزی، گفت: منظور استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته