مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-05سياسي

گفت و گوی معاون اول رییس جمهوری با استاندار و چند خبر کوتاه از کرونا در گلستان


معاون اول رییس جمهور امروز (پنجشنبه) با استاندار گلستان به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با استانداران استان های تهران، قم، البرز، گلستان، گیلان، مازندران و خوزستان در جریان آخرین وضعیت این استان ها در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، تعداد جان باختگان و بهبود یافتگان، نیازها، اقدامات پیشگیرانه و وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار گرفت.

جهانگیری در این تماس ها بر بسیج امکانات و همکاری همه دستگاه ها برای مقابله با شیوع این بیماری تاکید و از تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی کشور قدردانی کرد.

** رییس کل دادگستری گلستان از اعطای مرخصی به هزار و 154 زندانی به دلیل شیوع ویروس کرونا براساس بخشنامه ابلاغی ریاست قوه قضاییه خبر داد.

هادی هاشمیان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و لزوم حفظ سلامت زندانیان، با اعطای مرخصی به زندانیانی که فاقد سابقه کیفری بودند و آزادی آن ها مخل امنیت و آسایش شهروندان نمی شود، موافقت شد.

** مهرداد کمانگری مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت : در راستای رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شدگان، همه دفاتر بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به جز صندوق ایرانیان تا پایان فروردین ماه سال آینده اعتبار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی معاون اول رییس جمهوری با استاندار و چند خبر کوتاه از کرونا در گلستان

گفت و گوی معاون اول رییس جمهوری با استاندار و چند خبر کوتاه از کرونا در گلستان