مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-05پزشكي

آرایشگاه های زنانه و مردانه در منطقه کاشان تعطیل شدند


ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا منطقه کاشان و آران وبیدگل پنجشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: سالن های آرایشی زنانه و مردانه به دلیل استفاده از وسایل مشترک و همچنین فاصله کمتر از یک متری آرایشگر با مشتری، یکی از مکان های پرخطر برای انتقال این ویروس محسوب می شود و به طور قطع مراجعه های متعدد، می تواند آرایشگاه ها را به یکی از محل های مستعد گسترش کرونا تبدیل کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا منطقه کاشان و آران وبیدگل، آرایشگاه های زنانه و مردانه تا اطلاع بعدی تعطیل است.

همچنین با اشاره به برخورد قاطع قانونی با متخلفان و فعالیت آرایشگاه های زیرزمینی در ادامه اطلاعیه آمده است: آرایشگران مکلف به بازگرداندن مبلغ بیعانه به مشتریانی هستند که قصد انجام کار خود را در شرایط کنونی ندارند.

بیماری ویروسی کرونا 2019 (COVID-19) نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی با مشارکت شهروندان و این راهکارهای ساده مانند شست و شوی مکرر دست ها با صابون، استفاده از ماسک و دستکش در بیرون خانه و تعویض به هنگام آن، مصرف مایعات گرم، دست ندادن و روبوسی نکردن با دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایشگاه های زنانه و مردانه در منطقه کاشان تعطیل شدند

آرایشگاه های زنانه و مردانه در منطقه کاشان تعطیل شدند