مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-06اقتصادي

زیرساخت های خرید اینترنتی در خراسان شمالی تقویت می شود


فرماندار بجنورد با تأکید بر عدم حضور غیرضروری مردم در سطح بازارهای استان گفت: برای انجام خریدهای مردم در استان، زیرساخت های خرید اینترنتی در خراسان شمالی تقویت می شود.

- غلامرضا عوض زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح مرکز استان اظهار کرد: شب گذشته دومین مرحله ضدعفونی شهر بجنورد با همکاری اتاق بازرگانی، جهاد کشاورزی و شهرداری بجنورد انجام شد و کانون های تجمع و بحران در این شهر مورد ضدعفونی قرار گرفت.

وی این اقدام را ازجمله مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد و افزود: این ستاد هر یک شب در میان جلسات استانی خود را برگزار می کند که تصمیمات مختلفی در آن اتخاذشده است.

فرماندار بجنورد با تأکید بر اینکه مردم باید از تجمعات غیرضروری پرهیز کنند، ادامه داد: تجمعات بی مورد، حضور غیرضروری در خیابان ها، پاساژها و مراکز خرید شهری ازجمله عوامل انتقال این بیماری در سطح شهرها برشمرده می شود.

وی همچنین به برخی اقدامات استانی مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: انجام تب سنجی و تست بیماری در جاده های ورودی به استان، بررسی مهاجرت کارگران فصلی به روستاها و بخش های در آستانه نوروز و حساسیت خانه های بهداشت و بهورزان برای شناسایی و معاینه این افراد و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های خرید اینترنتی در خراسان شمالی تقویت می شود

زیرساخت های خرید اینترنتی در خراسان شمالی تقویت می شود