مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-06سياسي

پیام تسلیت رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پی درگذشت شیخ الاسلام


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام دیپلمات انقلابی، فعال و پیشگام جریان مقاومت و معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام دیپلمات انقلابی، فعال و پیشگام جریان مقاومت و معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون  خبر جانکاه درگذشت جناب آقای حسین شیخ الاسلام دیپلمات انقلابی و درخدمت آرمان های نظام مقدس اسلامی، چهره فعال و پیشگام جریان مقاومت و حامی انتفاصه مردم مظلوم فلسطین، شخصیتی متدین و متواضع، همکار عزیز در عرصه فعالیت های برون مرزی از جمله معاونت امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که خدمات موثر و شایانی در حوزه سیاست خارجی در زمان مسؤولیت هایشان ارائه نمودند، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

سالها مجاهدت و تلاش در تحقق آرمان آزادی قدس شریف و دفاع از انتفاضه فلسطین و حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه و فعالیت های تقریبی در امور بین الملل و کمک به گسترش همکاری نهادهای علمی و دانشگاهی جهان اسلام از جمله ویژگی های آن مرحوم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پی درگذشت شیخ الاسلام

پیام تسلیت رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پی درگذشت شیخ الاسلام