مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-06حوادث

160 هزار جفت دستکش در خراسان شمالی کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 160 هزار جفت دستکش، 4350 عدد ماسک و تعدادی بطری 500 سی سی الکل احتکار شده در خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مظاهری اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی خراسان شمالی با آمادگی کامل درصحنه حضور داشت و فعالیت های خود را انجام داد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی کنترل ورودی و خروجی های استان از طریق زمینی و هوایی را فعالیت ناجا اعلام کرد و بیان داشت: در برقراری نظم و امنیت در بیمارستان ها به ویژه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در بجنورد و بیمارستان شیروان، کارکنان انتظامی کاملاً فعال هستند.

وی افزود: در حوزه فضای مجازی کسانی که به شایعات دامن می زدند و تبلیغ سوء می کردند مورد شناسایی قرار گرفتند و در این راستا به 60 نفر تذکر داده شد.

مظاهری میزان احتکارها در خراسان شمالی را قابل توجه ندانست و تصریح کرد: در حوزه احتکار 160 هزار جفت دستکش، 4350 عدد ماسک و تعدادی بطری 500 سی سی الکل کشف و یک واحد احتکار کننده نیز پلمب شد.

وی در پایان با هشدار به کسانی که با امنیت مردم بازی می کنند؛ بیان داشت: سلامت مردم مانند امنیت آن ها شوخی بردار نیست لذا نیروی انتظامی آمادگی برخورد با این افراد را دارد و از شهروندان درخواست داریم هرگونه تخلف را از طریق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 هزار جفت دستکش در خراسان شمالی کشف شد

160 هزار جفت دستکش در خراسان شمالی کشف شد