مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:052020-03-06اقتصادي

فروشگاه اینترنتی در خراسان جنوبی فعال شد


بنابر اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی الیاس جویبان با اشاره به رعایت ملاحظات بهداشتی در اثر شیوع ویروس کرونا افزود: برای خرید اینترنتی در شهرستان بیرجند همشهریان می توانند از طریق نصب اپلیکیشن سامینو اقلام اساسی شامل شکر و برنج تنظیم بازار را درب منزل تحویل بگیرند.

وی اظهار داشت: توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار نیز بدون هیچ گونه محدودیتی برای ایام پایانی سال پیش بینی شده است.

وی از سرعت گرفتن تولید و توزیع لوازم بهداشتی مورد تقاضا خبر داد و گفت: توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده از طریق دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد و همکاران بازرسی سازمان صمت نیز بر نحوه توزیع داروخانه ها و سایر مراکز توزیع نظارت خواهند داشت که سامانه 124 در این خصوص آماده دریافت گزارشات است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از افزایش بیش از 25 درصدی جذب و عرضه انواع میوه تنظیم بازار شب عید در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال یک هزار و 100 تن انواع میوه تنظیم بازار برای عرضه در روزهای پایانی سال جذب شده است که با توزیع آن از 25 اسفندماه نیاز مرکز استان و تمامی شهرستان ها را تامین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه اینترنتی در خراسان جنوبی فعال شد

فروشگاه اینترنتی در خراسان جنوبی فعال شد