مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-06اقتصادي

بخشنامه توزیع دستکش طبی ابلاغ شد/ سهم داروخانه ها از تولید


بخشنامه توزیع نظام مند دستکش معاینه و جراحی توسط اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تأمین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، گفت: به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تأمین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش های معاینه و جراحی، بخشنامه توزیع نظام مند دستکش معاینه و جراحی، ابلاغ شد.

وی با مخاطب قرار دادن مدیرعامل شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی، افزود: پیرو بخشنامه شماره 135791/664 مورخ 08/‏12/‏98‬ به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تأمین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش های معاینه و جراحی، بدین وسیله جهت اجرا تا اطلاع ثانوی ابلاغ می گردد.

1- فروش و توزیع دستکش های معاینه و جراحی تولیدی یا وارداتی صرفاً از طریق شرکت های توزیع کننده معرفی شده توسط این اداره کل مجاز می باشد.

2- شرکت های پخش رازی، پخش البرز و دارو پخش جهت توزیع معرفی می گردند در صورت تغییر فهرست شرکت های پخش مجاز، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه توزیع دستکش طبی ابلاغ شد/ سهم داروخانه ها از تولید

بخشنامه توزیع دستکش طبی ابلاغ شد/ سهم داروخانه ها از تولید