مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:252020-03-06پزشكي

گیلانی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند


نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از اضافه کردن 100 تخت سیار و موقت به ظرفیت بیمارستان رازی رشت برای بیماران کرونایی، خبر داد و در عین حال درباره برخی سودجویی ها در داروی بیماران کرونایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر مهدی شادنوش، با اشاره به وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس جدید در گیلان، گفت: متاسفانه اوضاع در گیلان خوب نیست و همانطور که از قبل پیش بینی می کردیم، هفته بسیار سختی را داریم پشت سر می گذاریم.

نیاز داریم که مردم همکاری و مشارکت جدی و یکپارچه ای را داشته باشند.

برخی می گویند در حال حاضر نسبت به گذاشته افراد خیلی کمتر در مجامع عمومی حاضر می شوند، اما اصل بر این است که حتی اگر 20 درصد هم این نکات را رعایت نکنند، سایر افراد جامعه را هم تحت تاثیر قرار می دهند.

گیلانی ها، در خانه هایتان بمانید وی با بیان اینکه نیاز داریم که مردم به صورت یکپارچه در منازل شان بمانند و جز برای موارد اضطراری بیرون نیایند، افزود: یک نفر از اعضای خانواده که اطلاعات و آگاهی بیشتری داشته و می تواند از خودش حفاظت شخصی بیشتری کند، خرید مایحتاج خانه را انجام دهد.

گیلانی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند شادنوش با بیان اینکه متاسفانه هنوز گیلانی ها کرونا را جدی نگرفته اند، ادامه داد: در عین حال امروز قرارگاه ستاد مشترک دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند

گیلانی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند