مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-06سياسي

تداوم عملیات ضد عفونی کرونا ویروس در تنکابن/ جهاد از جنس کرونا


عملیات شبانه روزی ضدعفونی و گندزدایی در مناطق مختلف شهری نشتا توسط شهرداری نشتا و بسیج ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، نوع دوستی و مهربانی فرهنگ ما مردم ایرانیان است که نمی توانیم نسبت به مشکلات همنوعان خود بی تفاوت باشیم و این موضوع را می توانیم در مشکلات مشاهده کنیم که بلافاصله بعد از هر مشکل یا بحرانی سیل مهربانی به راه می افتد.

در این زمینه عملیات شبانه روزی ضدعفونی و گندزدایی در مناطق مختلف شهری نشتا توسط شهرداری نشتا و بسیج مقاومت امام حسن مجتبی (ع) با این شعار که کرونا را شکست می دهیم انجام شد.

  در گوشه گوشه شهر عملیان ضدعفونی در حال انجام است تا جلوی شیوع بیماری گرفته شود.

رییس اداره گردشگری تنکابن در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از این بیماری پذیرش مسافر در اقامتگاه های سطح شهرستان تنکابن از قبیل هتل ، متل و مسافرخانه ها که دارای پروانه فعالیت از اداره میراث فرهنگی و گردشگری هستند تا اطلاع ثانونی و همچنین در ایام تعطیلات نوروز ممنوع است.

سعید بهادری گفت: بازرسی ها در این زمینه از مجتمع های مختلف روزانه توسط بازرسان اداره انجام می گیرد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم عملیات ضد عفونی کرونا ویروس در تنکابن/ جهاد از جنس کرونا

تداوم عملیات ضد عفونی کرونا ویروس در تنکابن/ جهاد از جنس کرونا