مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-06اقتصادي

افزایش 30 درصدی مصرف آب در رفسنجان/ وضعیت بحرانی در تأمین آب شرب رفسنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا، مصرف آب در رفسنجان 30 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین چرخ انداز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شهروندان بر اساس یک سنت دیرینه مبادرت به خانه تکانی و شست وشو و نظافت و بهداشت منازل می کنند، همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب به لحاظ خانه تکانی و نظافت هستیم که در نتیجه افت فشار شبکه آب در برخی از مناطق به وجود می آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان عنوان داشت: با توجه به افزایش مصرف آب در اسفند ماه نسبت به ماه های دیگر و در پی شیوع بیماری کرونا مصرف آب 30 درصد افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه تقاضا می شود با رعایت الگوی مصرف آب از هدررفت این عنصر ارزشمند جلوگیری کنند، ادامه داد: درصورتی که شهروندان توصیه های بهداشتی را در حد متعارف انجام دهند و همزمان مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند، مشکلی در تامین آب شرب ایجاد نمی شود.

چرخ انداز خاطرنشان کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیر ضروری فعلا خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم و این مقطع حساس را بدون کم آبی و قطع آب سپری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مصرف آب در رفسنجان/ وضعیت بحرانی در تأمین آب شرب رفسنجان

افزایش 30 درصدی مصرف آب در رفسنجان/ وضعیت بحرانی در تأمین آب شرب رفسنجان