مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:362020-03-06اقتصادي

تأمین 90 درصد پوشاک مصرفی کشور از تولیدات داخلی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه 90 درصد پوشاک موردنیاز کشور از تولیدات داخلی تأمین می شود، گفت: متأسفانه هنوز 10 درصد از پوشاک موجود در بازار از طریق قاچاق، - یدالله صادقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج طرح مبارزه با قاچاق پوشاک گفت: بعد از اجرای طرح مذکور، واحدهای پوشاک داخلی فعال تر شدند و با ظرفیت بیشتری به فعالیت خود ادامه دادند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: ممنوعیت واردات پوشاک و افزایش قیمت ارز موجب رونق واحدهای تولیدی پوشاک داخلی شده است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مواد اولیه واحدهای تولید پوشاک اظهار داشت: این کارگروه از حدود یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از اهداف تشکیل آن تهیه امکانات و مواد اولیه واحدهای تولید پوشاک است.

صادقی تصریح کرد: با افزایش قیمت ارز، واردات پوشاک صرفه اقتصادی ندارد، در حالی که پوشاک خارجی قبلا از طریق کولبری و مناطق آزاد به کشور وارد می شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان برای جلب رضایت مشتری باید کالای باکیفیت تولید کنند، گفت: در حال حاضر 90 درصد پوشاک موردنیاز کشور از محل تولیدات داخلی تأمین می شود، اما هنوز 10 درصد از پوشاک موجود در بازار از طریق قاچاق، مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 90 درصد پوشاک مصرفی کشور از تولیدات داخلی

تأمین 90 درصد پوشاک مصرفی کشور از تولیدات داخلی