مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-06حوادث

کارگاه سیم و کابل غیرمجاز در ورامین پلمب شد


فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: کارگاه تولیدی سیم کابل غیرمجاز در منطقه خیرآباد ورامین پلمب شد.

- سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص کشف کارگاه تولیدی سیم کابل غیرمجاز و غیراستاندارد در خیرآباد ورامین اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های نیروهای امنیتی و پلیس انتظامی شهرستان ورامین یک کارگاه در ضلع جنوبی امامزاده طاهر و مطهر که اقدام به تولید سیم کابل غیرمجاز می کرد توسط نیروهای انتظامی کشف و پلمب شد.

وی گفت: این واحد تولیدی سیم و کابل اقدام به تولید سیم و کابل با اندازه های مختلف می کرد و با برندهای مجوز دار که از وزارت صمت کد اقتصادی دریافت کرده بودند روانه بازار می کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: کارگاه تولیدی سیم کابل هیچ مجوز فعالیتی نداشته و تمام اقداماتی که انجام می داد غیرقانونی بوده است.

عزیزی افزود: کارگاه تولیدی پلمب شده تا کارشناسان سازمان استاندارد با مراجعه به کارگاه میزان تخلفات را مشخص نموده و صاحب کارگاه تولیدی بازداشت و جهت رسیدگی به تخلفات آن به دستگاه قضایی معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برندهایی که در کارگاه تولید سیم کابل کشف شده باید شناسایی شده و در صورت داشتن مجوز به صاحبان اطلاع رسانی می شود تا در صورت نیاز از تولیدکننده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه سیم و کابل غیرمجاز در ورامین پلمب شد

کارگاه سیم و کابل غیرمجاز در ورامین پلمب شد