مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-06بين الملل

پاسخ عربستان به انتقادهای نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا


عربستان به انتقادهایی که جو بایدن و برنی سندرز، دو رقیب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات مطرح کرده اند، پاسخ داد.

- عربستان به انتقادهایی که جو بایدن و برنی سندرز، دو رقیب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات مطرح کرده اند، پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ریما بنت بندر بن سلطان، سفیر عربستان در آمریکا در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس داشت، مخالفت خود را با درخواست های بایدن و سندرز برای بازنگری در روابط میان آمریکا و ریاض ابراز کرده و گفت که نامزدهای ریاست جمهوری زمانی که برای تصدی پست ریاست جمهوری انتخاب شوند، بسیار موضع خود را تغییر می دهند.

وی گفت: در بسیاری از موارد دیده ام زمانی که رییس جمهور جدیدی وارد کاخ سفید می شود، مواضع اش به صورت 360 درجه تغییر می کند و ممکن است نظراتش را تغییر بدهد.

به همین دلیل، در مورد انتخابات اظهارنظر نمی کنم چراکه این کار ما نیست، اما من به همکاری با هر کسی که وارد کاخ سفید شود، امید دارم.

سفیر عربستان همچنین به اصلاحات اجتماعی مربوط به نقش حقوق زنان در جامعه سعودی پرداخت و گفت: اگر یک کشوری بخواهد که شکوفا شود، باید مسائل مشخصی در آن رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عربستان به انتقادهای نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا

پاسخ عربستان به انتقادهای نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا