مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-06سياسي

فعالیت گروه های جهادی شیراز در خط مقدم مبارزه با کرونا


همزمان با شیوع کروناویروس در استان فارس و شیراز، گروه های جهادی با استقبال داوطلبان بسیجی، در خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس و خدمت رسانی به مردم فعال شده اند.

- ایسنا/فارس همزمان با شیوع کروناویروس در استان فارس و شیراز، گروه های جهادی با استقبال داوطلبان بسیجی، در خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس و خدمت رسانی به مردم فعال شده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز جمعه 16 اسفند با اشاره به استقبال بسیار بالای بسیجیان برای حضور در گروه های جهادی مبارزه با کروناویروس، گفت: بسیج سازندگی این ناحیه در شمال غرب شیراز، حداقل 30 گروه جهادی را برای کمک به محرومان و نیازمندان ایجاد کرده است.

فرزاد محمدی با اشاره به اقدامات شاخص این گروه ها در جریان سیل شیراز، افزود: در بحث سیل چه سیل ابتدای سال در سراسر کشور و چه سیل سیستان و بلوچستان مشارکت گسترده ای داشته ایم و تلاش کرده ایم بیش از حد توان در امور مختلف امدادرسان مردم باشیم.

او گفت: برای مثال در سیل سیستان بالغ بر 300 میلیون کمک های غیره نقدی و نقدی توسط گروه های جهادی این ناحیه انجام شده، همچنین اعزام تیم پزشکی، کلنگ زنی، ساخت یک مدرسه و توزیع بسته های معیشتی از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی ناحیه محمد رسول الله (ص) در مناطق سیل زده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های جهادی شیراز در خط مقدم مبارزه با کرونا

فعالیت گروه های جهادی شیراز در خط مقدم مبارزه با کرونا