مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-06اجتماعي

بم آمادگی پذیرش گردشگر ندارد/فعالیت های اقتصادی تعطیل نمی شود


شهرستان بم در نوروز 99 هیچ گونه خدماتی برای مسافران نوروزی اعم از هتلینگ، مهمانسراها و مدارس را در اختیار مسافران قرار نخواهد داد بنابراین از مسافران محترم تقاضا داریم به شهر تاریخی بم سفر نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، هادی شهسوارپور اظهار داشت: از همه ارگان ها و ادارات در راستای کنترل ویروس کرونا تلاش کردند از جمله شهرداری، بسیج ،هلال احمر و همه بزرگوارانی که به نوعی تلاش و کوشش خود را در خصوص کنترل و پیشگیری بیماری کرونا به کار بستند، قدردانی می کنم.

فرماندار بم ابراز داشت: کلیه ادارات، از نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات اداری خود را باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم برای کنترل ویروس کرونا قرار دهند.

وی بیان کرد: شهرستان بم در نوروز 99 هیچ گونه خدماتی برای مسافران نوروزی اعم از هتلینگ، مهمانسراها و مدارس را در اختیار مسافران قرار نخواهد داد بنابراین از مسافران محترم تقاضا داریم به شهر تاریخی بم سفر نکنند.

شهسوارپور ادامه داد: همچنین به همشهریان بم و بروات توصیه می کنیم امسال مسافرت را در برنامه های خود نگذارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته مردم بم مهمان نواز بوده و گردشگران با خاطره خوبی بم را ترک کرده اند اما به خاطر شرایط سخت پیش آمده به هم وطنان گرامی و عزیز توصیه می کنیم به مسافرت نوروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بم آمادگی پذیرش گردشگر ندارد/فعالیت های اقتصادی تعطیل نمی شود

بم آمادگی پذیرش گردشگر ندارد/فعالیت های اقتصادی تعطیل نمی شود