مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-06حوادث

ترافیک به سمت مسیرهای تفرجگاهی خراسان رضوی پرحجم است


سرهنگ هادی امیدوار عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک ترافیک از خروجی های مشهد به سمت جاده کلات، جاده طرقبه - شاندیز، مسیر کارده و جاده چناران پرحجم است.

وی اضافه کرد: به رغم توصیه ها مبنی بر عدم تردد و در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع کرونا، متاسفانه برخی این موضوع را جدی نگرفته اند و تردد به سمت مسیرهای تفرجگاهی از عصر دیروز افزایش یافته است.

استان 118 هزار و 851 کیلومتر مربعی خراسان رضوی با در اختیار داشتن هفت درصد مساحت کشور، 20 هزار و 575 کیلومتر جاده شامل 6 هزار و 423 کیلومتر جاده بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی دارد.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و 210 بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده اند که از این تعداد 476 نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون آزمایش 89 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 51 نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.

مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا در این استان را از دو روز گذشته می دانند و اعلام کرده اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک به سمت مسیرهای تفرجگاهی خراسان رضوی پرحجم است

ترافیک به سمت مسیرهای تفرجگاهی خراسان رضوی پرحجم است