مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-06فرهنگي

مرور آثار بازیگر «گلادیاتور» در شبکه نمایش


شبکه نمایش این هفته مرور آثار راسل کرو بازیگر را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش با توجه به تغییرات کنداکتور خود که پیشتر اعلام کرده بود این هفته مرور آثار راسل کرو بازیگر را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

در باکس های ساعت 13 فیلم های سینمایی و تله فیلم از شنبه 17 اسفندماه تا جمعه 23 اسفندماه به ترتیب گلنار ، مدرسه پیرمردها ، نام و نام خانوادگی ، آوای گمشده ، بازگشت لوک خوش شانس ، همپای آب و فصل نرگس هستند.

باکس فیلم های ساعت 15 از تکرار فیلم های کلاسیک شب قبل به پخش فیلم ها تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه 23 اسفندماه، سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولان ، چارلز دیکنز : مردی که سرود سال نو را نوشت ، کلیک ، دیواره ی شمالی ، هوگو و پرتقال شیرین من پخش می شوند.

در باکس ساعت 19 از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم های دنباله دار پدینگتون1و 2 ، فیات سفید در 2 قسمت، پارک ژوراسیک 1و 2 از این شبکه پخش خواهند شد.

همچنین این هفته شبکه نمایش در باکس ساعت 21 مرور آثار راسل کرو یا همان ماکسیموس که برای نقش اش به عنوان فرمانده رومی در فیلم گلادیاتور (2000) که توسط ریدلی اسکات ساخته شد در جدول پخش خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور آثار بازیگر «گلادیاتور» در شبکه نمایش

مرور آثار بازیگر «گلادیاتور» در شبکه نمایش