مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-06اقتصادي

خط و نشان دادستان تبریز برای متخلفان حوزه امنیت سلامت/هیچ مماشاتی نخواهد شد


با افرادی که به هر طریقی اقدام به احتکار کالا، گرانفروشی، کم فروشی یا خودداری از عرضه کالا می کنند با جدیت برخورد می شود.

- محبوب علیلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به مکلف شدن دستگاه های رابط به بازدید از واحدهای عرضه اقلام سلامت به صورت روزانه، اظهار داشت: طی بازدیدها اگر مشخص شود واحدی تخلف داشته با جدیت و قاطعیت با این تخلف برخورد خواهد شد.

وی افزود: برنامه دستگاه قضایی استان نیز با توجه به تأکیدات رییس قوه قضاییه، برخورد جدی، قاطع و به موقع با افرادی است که به هر طریقی اقدام به احتکار کالا کرده یا از عرضه کالاهایی که در حوزه سلامت موردنیاز بوده خودداری و یا گرانفروشی و کم فروشی می کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

دادستان تبریز اضافه کرد: در چنین شرایطی که همه باید در کنار مردم و به فکر سلامت و امنیت مردم باشند در صورت سوءاستفاده از این شرایط هیچ مماشاتی نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، اجناس کشف شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار می گیرد و این عزیزان نیز مکلف هستند اجناسی که در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان در راستای مبارزه با ویروس کرونا موردنیاز است اختصاص دهند و بخشی از اجناس را به واحدهایی صنفی مانند داروخانه ها که وظیفه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان دادستان تبریز برای متخلفان حوزه امنیت سلامت/هیچ مماشاتی نخواهد شد

خط و نشان دادستان تبریز برای متخلفان حوزه امنیت سلامت/هیچ مماشاتی نخواهد شد