مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 12:252020-03-06بين الملل

شلیک گاز اشک آور از طرف ترکیه به سمت گارد مرزی یونان


تنش در مرز ترکیه با یونان امروز (جمعه) در حالی افزایش یافت که نیروهای امنیتی ترکیه به سمت گارد مرزی یونان گاز اشک آور شلیک کردند.

- تنش در مرز ترکیه با یونان امروز (جمعه) در حالی افزایش یافت که نیروهای امنیتی ترکیه به سمت گارد مرزی یونان گاز اشک آور شلیک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تنش در منطقه مرزی کاستانیس یونان از 28 فوریه 2020 زمانی شدت گرفت که آنکارا اعلام کرد، دیگر هزاران مهاجری را که در ترکیه بر اساس توافق با اتحادیه اروپا در 2016 مانده اند، از حرکت به سوی اروپا باز نمی دارد.

یکی از خبرنگاران رویترز مشاهده کرد که نیروهای یونانی از آب پرفشار با هدف متفرق کردن افرادی که در مرز تجمع کرده اند، استفاده کرد.

این اقدام در پی شلیک گاز اشک آور از طرف ترکیه صورت گرفت.

یکی از مقام های دولت آتن گفت: حملات توسط پهپادها صورت گرفته است.

جدا از ارعاب و ایجاد ترس و وحشت، این حملات از طرف پلیس ترکیه در حال انجام است تا به مهاجران در عبور از خط حصار مرزی کمک کند.

ترکیه گفته که شلیک گاز اشک آور در واکنش به شلیک گاز اشک آور از سوی یونان بوده و سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه پس از بازدید از منطقه مرزی با یونان که روز پنجشنبه صورت گرفت، گفت: چرا ترکیه گاز اشک آور به سمت یونان شلیک کرد؟ چون یونان هم چنین کاری انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک گاز اشک آور از طرف ترکیه به سمت گارد مرزی یونان

شلیک گاز اشک آور از طرف ترکیه به سمت گارد مرزی یونان