مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-06اقتصادي

وعده دوباره برای جاماندگان از یارانه


بار دیگر قانون دولت را مکلف به ثبت نام از افرادی کرده که موفق به دریافت یارانه نشده اند و اکنون نیز امکان ثبت نام ندارند.

این چندمین بار است که این تکلیف گذاشته شده و اکنون نیز تضمینی برای اجرای آن با توجه به تجربه قبلی وجود ندارد.

- گرچه هنوز گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بررسی لایحه بودجه سال آینده به تأیید نهایی و ابلاغ به صورت قانون نرسیده، اما تکلیف بندها و تبصره ها تا حدودی مشخص شده است.

تبصره (14) که مهم ترین بخش در رابطه با یارانه ها بوده و وضعیت قانون هدفمندی یارانه ها را مشخص می کند در یکی از بندهایی که به آن الحاق شده تاکید دارد سازمان هدفمندی یارانه ها باید امکان ثبت نام برای افرادی که موفق به ثبت نام برای بهره مندی از یارانه نشده اند را فراهم کند.

این تکلیف در حالی از سوی نمایندگان در بودجه 1399 قرار می گیرد که برای اولین بار نیست که دولت ملزم به این موضوع می شود و در قالب قانون بودجه 1394 و 1395 نیز مکلف به ثبت نام از جاماندگان از یارانه نقدی شده بود، اما به آن عمل نکرد.

عمده جاماندگان از یارانه مربوط به سال 1393 می شوند که در آن زمان دولت ثبت نام مجدد را برای متقاضیانی که نیازمند واقعی یارانه هستند انجام داد ولی در مجموع با توجه به شرایط خاصی که اعمال کرده و تنها یک روز برای خانوارها فرصت وجود داشت تعدادی از ثبت نام جا ماندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده دوباره برای جاماندگان از یارانه

وعده دوباره برای جاماندگان از یارانه