مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-06اجتماعي

ورود افراد غیربومی به طالقان ممنوع شد


اگر فردی برای ورود به طالقان مبادرت بورزد با بررسی مدارک شناسایی که نشان دهنده بومی بودن فرد باشد و یا الزامی بودن مراجعه به طالقان را نشان بدهد، - ایسنا/البرز فرماندار طالقان گفت: اگر فردی برای ورود به طالقان مبادرت بورزد با بررسی مدارک شناسایی که نشان دهنده بومی بودن فرد باشد و یا الزامی بودن مراجعه به طالقان را نشان بدهد، امکان ورود را با رعایت نکات ایمنی فراهم می کنیم.

بهنام جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روزهای اخیر، ورودی های شهر طالقان را نظارت و کنترل و با تب سنج، دمای بدن افراد را در ورودی شهر اندازه گیری می کنیم تا در صورت وجود مورد مشکوک با وجود کادر پزشکی که در ورودی شهر مستقر هستند از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

وی در ادامه افزود: تا این لحظه حتی یک مورد مشکوک به کرونا هم نداشته ایم اما نمی توان در شهر را بست و امکان ورود و خروج را ممنوع کرد.

فرماندار طالقان در ادامه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پیش آمده و سیل گردشگران به طالقان باید توجه و نظارت بیشتری به ورودی ها داشته باشیم و دمای بدن افرادی که وارد شهر می شوند را اندازه گیری کنیم.

جهانی در ادامه اظهار کرد: معمولا از شهرهای دیگر مراجعه چندانی به طالقان ندارد و عمده مراجعات مربوط به خود البرزی ها و طالقانی ها است برای مثال نمی توان جلوی ورود فردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد غیربومی به طالقان ممنوع شد

ورود افراد غیربومی به طالقان ممنوع شد