مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 15:002020-03-06سياسي

اولویت در ساخت جاده های خلخال


استاندار اردبیل در سفر به شهرستان خلخال گفت: ساخت جاده ملی خلخال ـ کلو ـ درام و اجرای باند دوم محور اردبیل ـ سرچم از اولویت های کاری اداره کل راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در سفر به شهرستان خلخال با بازدید از جاده اردبیل ـ سرچم و جاده خلخال ـ کلور ـ درام اظهار کرد: ساخت جاده ملی خلخال ـ کلور ـ درام و اجرای باند دوم محور اردبیل ـ سرچم از اولویت های کاری اداره کل راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه احداث باند دوم اردبیل به سرچم و پروژه احداث راه اصلی خلخال ـ کلور ـ درام گفت: انتظار می رود در سال آینده اعتبارات سفر هیات دولت به اردبیل محقق و این طرح ها به نتایج پایانی خود نزدیک شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: تامین اعتبار پروژه هشجین به سرچم نیز انجام و با شروع فصل کاری و افزایش ماشین آلات نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام خواهد شد و تا پایان تیرماه سال آینده این پروژه آماده تحویل خواهد بود.

وی در جلسه ستاد فرماندهی قرارگاه زیستی و ستاد مقابله با بیماری کرونا ویروس در خلخال نیز حضور یافته و به توافقات انجام شده با استاندار گیلان اشاره کرد و اذعان داشت: از مردم خوب استان اردبیل می خواهیم سفر به استان گیلان را تا اطلاع ثانوی محدود و کنسل نمایند تا کنترل بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت در ساخت جاده های خلخال

اولویت در ساخت جاده های خلخال