مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-06اجتماعي

آبشار سمیرم بسته شد


شهردار سمیرم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم با هماهنگی ستاد مقابله با بحران کرونا در شهرستان و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیمای کووید19 گرفته شد.

کوروش صابری با بیان اینکه مناطق گردشگری دیگری مانند چشمه ناز ونک و چشمه بابازرنگ کمه نیز مسدود شده اند، افزود: علاوه بر این مناطق، مکان های زیارتی و مذهبی مانند امامزاده زید ابن علی و سلطان ابراهیم(ع) نیز بسته شد.

وی با ابراز تاسف از تجمع زیاد مسافران در روزهای گذشته در این شهرستان، تصریح کرد: بیشتر این مسافران از مرکز استان و شهرستان های همجوار وارد سمیرم شده اند.

شهردار سمیرم خاطرنشان کرد: پلیس راهور طبق مصوبه ستاد پیگیری از کرونا، ورودی های شهرستان را کنترل و رانندگان را به سمت کمربندی این شهر راهنمایی می کند.

صابری از عموم مردم دیگر شهرستان ها و بویژه شهر اصفهان و شهرضا خواست به سمیرم مسافرت نکنند و در رابطه به کنترل و پیشگیری از این ویروس جدید مسوولان را یاری دهند.

وی یادآور شد: گندزدایی و صدعفونی کردن نقاط پرتردد و مرکزی شهرها و روستاها، همه روزه توسط شهرداری ها و دهیاری ها در حال انجام است.

شهردار سمیرم با درخواست از خانه مسافرها و صاحبان این مکان ها برای اجاره ندادن خانه به مسافران تاکید کرد: هر اقدام و عملی که سلامت جسمی و امنیت روانی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشار سمیرم بسته شد

آبشار سمیرم بسته شد