مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-06اجتماعي

فارس مسافر نوروزی نمی پذیرد تعطیلی اماکن اقامتی و گردشگری


گروه استان ها: با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و همچنین استان فارس، تمهیداتی ویژه ای برای پیشگیری از ابتلای بیشتر مردم به این ویروس تدارک دیده شده است.

در این راستا شهرداری شیراز اعلام کرد برای نوروز ستاد اسکان نخواهد داشت.

شهردار شیرازدر خصوص اسکان نوروزی پیش از این گفته است که تمهیداتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در ستاد مدیریت بحران و ستاد سفرهای نوروزی شیراز تصویب شده که ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهر و خودداری از اسکان مسافران در کمپ های اقامتی ازجمله این تمهیدات است.

حیدراسکندرپور بیان کرد: طی سالهای گذشته بوستان ها و کمپ های اقامتی شیراز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود اما در نوروز 99 به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد.

تعطیلی همه اماکن اقامتی و گردشگری عبدالرضا قاسمپور معاون استاندار فارس نیز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، استان فارس امکان پذیرایی از مسافران نوروزی را ندارد لذا از هموطنان درخواست می کنیم به این استان سفر نکنند.

معاون استاندار فارس گفت: هرگونه فعالیت گردشگری در استان فارس ممنوع است و هیچکدام از شهروندان حق ندارند منازل، باغ ها، ویلاها یا هر مکان دیگر را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس مسافر نوروزی نمی پذیرد تعطیلی اماکن اقامتی و گردشگری

فارس مسافر نوروزی نمی پذیرد تعطیلی اماکن اقامتی و گردشگری