مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 18:502020-03-06اجتماعي

اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گودرز کریمی فر با اشاره به اینکه اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس کشور برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا لغو شده است، - مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش وپرورش با اشاره به لغو اسکان نوروزی در بیش از 11 هزار کلاس درس گفت: پذیرش در خانه های معلم انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گودرز کریمی فر با اشاره به اینکه اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس کشور برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا لغو شده است، اظهار کرد: رزرو اینترنتی اسکان نوروزی از 9 اسفند شروع می شد و تا 23 اسفند امکان پذیر بود که آن را لغو کردیم.

وی افزود: برای پذیرش حضوری فرهنگیان در 11 هزار و 108 کلاس درس تا 28 اسفند ماه اوضاع را بررسی می کنیم اگر بر اساس اخبار و اطلاعات اوضاع مناسب بود در مدارس اسکان نوروزی خواهیم داشت که بعید است اینطور باشد و بر این اساس می توان گفت که اسکان نوروزی در مدارس لغو می شود.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسکان نوروزی در 398 مرکز رفاهی و خانه معلم ادامه دارد این مراکز 14 هزار و 598 تختخواب دارند و روزانه ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

وی متذکر شد: شرایط حاکم بر خانه های معلم همانند هتل های کشور است و اگر درباره هتل ها هر تصمیمی اتخاذ شود برای مراکز رفاهی آموزش و پرورش نیز اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد