مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-06اجتماعي

گردشگران از رفتن به طالقان خودداری کنند


براساس جدیدترین آمار اعلام شده دراستان البرز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا 302 نفر اعلام شده که شمار جانباختگانه ویروس کرونا نیز 12 نفربوده است.

بنابراین با توجه شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت هموطنان محدودیت تردد به شهرستان طالقان به اجرا درآمد اما این محدودیت برای گردشگران و ترددهای غیرضروری بوده تا با تعطیلی ویلاها ، سوییت ها، هتل ها، رستوران ها و مسافرخانه ها شهرستان عاری از کرونا در استان البرز در برابر بحران این ویروس مدیریت شود.

بهنام جهانی فرماندار طالقان جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون هتل ها و اقامتگاه ها تا اطلاع ثانوی دراین شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کورنا تعطیل شده است.

وی افزود: در شهرستان طالقان حتی یک مورد مشکوک به بیماری کرونا نداشتیم و با توجه به اینکه بیشترجمعیت این شهرستان سالمند هستند با اجرای طرح ویژه ای این شهرستان پیشتاز در جلوگیری از ورود ویروس کرونا در استان البرز شده است.

وی ادامه داد: براین اساس با کمک جمعیت هلال احمر، کادر بهداشتی و درمانی شهرستان در محل ورودی طالقان در ایست بازرسی آن تیم های پزشکی با تجهیزات آزمایشگاهی و تب سنج مستقر شده اند .

جهانی گفت: بنابراین علاوه بر گردشگران حتی افراد بومی که در شهرستان طالقان دارای اقامتگاه و منزل هستند نیز مورد معاینات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران از رفتن به طالقان خودداری کنند

گردشگران از رفتن به طالقان خودداری کنند