مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 03:052020-03-06سياسي

متروی هشتگرد 100درصد ایمن است متروی فرودگاه امام بلااستفاده مانده


حبیب الله طاهرخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره اظهار نظر برخی کارشناسان و یا اعضای شورای شهر تهران مبنی بر نا ایمن بودن متروی هشتگرد به دلیل نداشتن سیگنالینگ، با بیان اینکه محل تأمین اعتبار احداث متروی گلشهر-هشتگرد، منابع داخلی و املاک و مستغلات متعلق به شرکت عمران شهرهای جدید بود، اظهار داشت: این اظهار نظرها، چندان حرفهای بامبنایی نیست و برخی صرفاً با این هدف این صحبتها را مطرح می کنند تا پاسخی بابت آن بشنوند.

وی افزود: این خط 100 درصد ایمن بوده و هیچ مشکلی ندارد؛ وگرنه شرکت بهره برداری متروی تهران حاضر به بهره برداری از آن نبود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه نرخ بلیت متروی گلشهر به شهر جدید هشتگرد برای سال آینده از سوی شورای شهر تهران 5 هزار تومان تعیین شده، این قیمت، بالا نیست؟ گفت: قیمت گذاری ها با شورای شهر تهران است و ما مداخله ای نداریم؛ چون مسئولیت بهره برداری و قیمت گذاری با این شوراست.

وی در خصوص متروی پرند تصریح کرد: متأسفانه فرآیند احداث این خط با مشکل مواجه شده است؛ در حال حاضر تا فرودگاه امام خمینی (ره) خط مترو احداث و بهره برداری شده است.

اما از فرودگاه امام خمینی (ره) تا پرند در مرحله روسازی قرار دارد و احداث باقی مانده آن متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی هشتگرد 100درصد ایمن است متروی فرودگاه امام بلااستفاده مانده

متروی هشتگرد 100درصد ایمن است متروی فرودگاه امام بلااستفاده مانده