مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 04:452020-03-07ورزشي

وضعیت کاروان المپیک ایران بعد از 10 ماه/ افزایش سهمیه ها تا پایان سال


48 سهمیه انفرادی و تیمی نتیجه حضور ورزشکاران ایران در میادین انتخابی المپیک 2020 توکیو طی 10 ماه گذشته بوده است در حالی که کمتر از پنج ماه به برگزاری این رویداد بزرگ باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فراگیری ویروس کرونا و دامنه گسترده بحران آنکه خیلی از کشورهای جهان را تحت الشعاع قرار داده، بازی های المپیک تابستانی و برگزاری سی و دومین دوره این بازی ها را هم با اما و اگرهایی همراه کرد اگرچه هفته گذشته مسئولان کمیته بین المللی المپیک (IOC) به صراحت از برگزاری به موقع این بازی ها خبر دادند.

همزمان رقابت های گزینشی در رشته ای مانند بوکس که میزبان آن به خاطر کرونا و معضلاتش با ممنوعیتی مواجه نشده بود نیز آغاز شد تا تکلیف بخش دیگری از سهمیه های باقی مانده برای المپیک مشخص شود و این یعنی اطمینان خاطر بیشتر از اینکه دوره جدید بازی های المپیک در زمان از پیش تعیین شده یعنی مردادماه سال آینده (اول تا 19 مردادماه) برگزار خواهد شد.

با این حساب کمتر از پنج ماه به این رویداد باقی مانده است و ورزشکاران کشورهای مختلف از جمله ایران فرصت دارند در این فاصله زمانی کوتاه تکلیفِ المپیکی خود را مشخص کنند.

48 سهمیه برای ورزش ایران حضور در المپیک توکیو هفدهمین حضور کاروان ورزش ایران در این رویداد بزرگ به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کاروان المپیک ایران بعد از 10 ماه/ افزایش سهمیه ها تا پایان سال

وضعیت کاروان المپیک ایران بعد از 10 ماه/ افزایش سهمیه ها تا پایان سال