مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:202020-03-07اقتصادي

صرفه جویی 7 میلیارد دلاری با داخلی سازی صنایع توسط قرارگاه خاتم الانبیا


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: در طی 5 سال اخیر این قرارگاه توانسته است با داخلی سازی و فعالیت در برخی صنایع نظیر نفت و گاز، بیش از 7 میلیارد دلار برای کشور صرفه جویی ارزی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به مناسبت برگزاری نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برپا شد، برنامه پایش از محل برگزاری نمایشگاه روی آنتن رفت.

در این برنامه پایش به سراغ شرکت ها و تولیدکنندگانی رفت که ایران را در شرایط تحریم، از وابسته بودن به بیگانگان بی نیاز کرده اند.

در همین زمین دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در برنامه پایش با بیان نام گذاری نمایشگاه به نام رونق تولید، گفت: گره کار کشور در رونق گرفتن تولید است و باید در این خصوص قوی شد، در این نمایشگاه  500 شرکت داخلی حضور داشته اند و در بین آنها شرکت هایی هستند که کشور را در شرایط تحریم از کالاهای خارجی بی نیاز کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در عرصه نفت و گاز، ادامه داد: در طی 5 سال اخیر این قرارگاه توانسته است با داخلی سازی و فعالیت در برخی صنایع نظیر نفت و گاز، بیش از 7 میلیارد دلار برای کشور صرفه جویی ارزی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 7 میلیارد دلاری با داخلی سازی صنایع توسط قرارگاه خاتم الانبیا

صرفه جویی 7 میلیارد دلاری با داخلی سازی صنایع توسط قرارگاه خاتم الانبیا