مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:362020-03-07بين الملل

کلاس های دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان به صورت برخط برگزار می شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان روز شنبه در خصوص وضعیت برگزاری کلاس های درس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: درحال حاضر کلاس های درس دانشکده دختران این دانشگاه در سه رشته رایانه، گرافیک و امور اداری به صورت برخط دایر است.

آزاده آریانا ادامه داد: بارگذاری محتوی آموزشی این رشته ها بر روی پایگاه اینترنتی دانشگاه از روز گذشته آغاز شده که دانشجویان می توانند از آنها استفاده کنند.

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان به 27 مورد، روند ابتلا به این ویروس ناشناخته در این استان روی مدار صعود قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: تا به این لحظه 457 بیمار با مشکل حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند که از این شمار 218 نفر مشکوک به کرونا بودند.

دکتر حسین فرشیدی بیان داشت: از مجموع افراد مشکوک، تست کرونای 27 نفر مثبت بوده شامل 11نفر بندرعباس، 6 نفر قشم، 3 نفر کیش، 2 نفر پارسیان و رودان، بندرلنگه، جاسک، حاجی آباد و بستک هریک یک نفر است.

وی خاطرنشان کرد: ظهر امروز آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان 19 نفر بود که از ظهر تا به این لحظه شب 8 نفر به این آمار اضافه شده است.

فرشیدی تصریح کرد: از هفت نفر اضافه شده یک نفر از استان های شمالی است که شش نفر با وی در تماس بودند و مبتلا به کرونا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان به صورت برخط برگزار می شود

کلاس های دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان به صورت برخط برگزار می شود