مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-07پزشكي

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا: مردم ابرکوه در منزل بمانند


محمد کاظمی نسب جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به محدودیت امکانات درمانی در بیمارستان و شیوع بیشتر بیماری در یزد مرکز استان نسبت به درمان مبتلایان و افراد مشکوک احتمالی ، با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اظهارکرد : تاکنون مورد مثبتی از کرونا در ابرکوه گزارش نشد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه مبارزه با کرونا به باور کارشناسان ذی ربط احتمالا تا فروردین ماه سال 99 طول بکشد، تصریح کرد: مردم نکات بهداشتی را رعایت و از مسافرت ها، دید و بازدیدهای عیدنوروز به جد خودداری کنند و از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت نیز پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: ماموران شهرداری ابرکوه و مهردشت ضدعفونی مکان های عمومی ، بوستان ها ، نانوایی ها، مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان، خودروهای حمل و نقل عمومی و در منازل را همچنان ادامه می دهند.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه وزارت کشور ساعت کار اداره ها را از روزشنبه برابر 17 اسفند ماه به روال قبل اعلام کرد، یادآور شد: مردم در صورت خیلی ضروری برای امور اداری به نهادها مراجعه کنند .

همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد امروز در اطلاعیه ای تعداد مبتلایان به بیماری کرونا را به تفکیک شهرستان ها اعلام کرد که از 57 مورد مثبت قطعی اعلام شده ، 28 نفر مربوط به مرکز استان هستند و بقیه هم مربوط به اردکان، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا: مردم ابرکوه در منزل بمانند

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا: مردم ابرکوه در منزل بمانند