مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-07پزشكي

توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط اداره اوقاف یزد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، گفت: برای پاک سازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابر عمومی از ویروس کرونا توزیع10 تُن مواد ضدعفونی کننده در یزد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین کاظمی به شیوع بیماری کرونا در یزد اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع این بیماری و وجود موقوفات مختلف مرتبط با بهداشت و همچنین نیاز شهرستان به مواد ضدعفونی کننده به دنبال این هستیم که بتوانیم در این خصوص نقش مثمر ثمری ایفا کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیاز است که مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی که اعلام شده جدیت لازم را داشته باشند و از مسافرت و رفت وآمد در سطح شهر خودداری کنند.

وی بابیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در این راستا فعالیت هایی را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در دستور کار است، تأمین بیش از 10 تُن ماده خالص ضدعفونی کننده جهت پاک سازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابر عمومی از ویروس کرونا است که از محل موقوفات مرتبط تهیه می شود.

کاظمی گفت: همچنین اداره اوقاف شهرستان یزد تمام ظرفیت خود را جهت مقابله با ویروس کرونا و پاک سازی تمام فضاهای سطح شهر به ویژه امامزادگان، بقاع، مساجد و حسینیه ها به کار خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط اداره اوقاف یزد

توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط اداره اوقاف یزد