مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:462020-03-07پزشكي

خیاط های آملی برای دوخت پوشاک بهداشتی درخواست کمک کردند


در روزهای اخیر به دنبال کمبود اقلام بهداشتی از جمله لباس های مخصوص برای بیماران و پرسنل بیمارستانی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک جهت مقابله با ویروس کرونا در جای جای مازندران شاهد فعال شدن گروه های مختلف داوطلب و خیر برای تامین این اقلام هستیم.

در این میان چند تن از بانوان خیاط شهر آمل با حمایت خیرین در اقدامی انسان دوستانه آستین ها را بالا زده و شروع به تولید لباس های مخصوص و بهداشتی برای بیماران کردند ، اما این بانوان به دلیل عدم تناسب تعدادشان با حجم مواد اولیه به منظور بالا بردن تولید لباس های بیمارستان خواستار پیوستن خیاطان بیشتربرای دوخت شدند.

بهاره لاجوردی یکی از این خیاطان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر پنج خیاط هستیم که به صورت تمام وقت مشغول تولید لباس بیمارستانی هستیم.

وی افزود : تاکنون سه هزار متر پارچه جهت دوخت لباس بیماران از سوی خیرین تامین شده است که پس از چند روز توانستیم نیمی از آن را تبدیل به لباس بیمارستانی کنیم.

لاجوردی یکی از محدودیت های این گروه را کمبود خیاط توصیف کرد و از دیگر خیاطان خواست تا در صورت امکان به این گروه بپیوندند و به تامین نیازهای بیمارستانی سرعت ببخشند.

این خیاط گفت: ترجیح ما این است که داوطلبان از شهر آمل باشند ، اما در صورت معتمد بودن می توانیم با شهرهای همجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیاط های آملی برای دوخت پوشاک بهداشتی درخواست کمک کردند

خیاط های آملی برای دوخت پوشاک بهداشتی درخواست کمک کردند