نحوه اجرای ماده 25 قانون ششم توسعه در تضاد با سند تحول بنیادین آموزش و پرورشحامد صالحی؛ * نهاد آموزش و پرورش کانون آینده سازی و تمدن سازی هر جامعه ای است و هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه معلمانش رشد نخواهد کرد با این اوصاف و وظیفه سنگین آن، - ماده 25 قانون ششم توسعه برای افزایش سطح کیفیت خدمات علمی و آموزشی وضع شده، اما نحوه اجرای آن در تضاد آشکار با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- حامد صالحی؛ * نهاد آموزش و پرورش کانون آینده سازی و تمدن سازی هر جامعه ای است و هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه معلمانش رشد نخواهد کرد با این اوصاف و وظیفه سنگین آن، توجه ویژه ای را از سوی نهاد های قانون گذاری و اجرایی کشور میطلبد، حال بحث ما ماده 25 قانون ششم توسعه، طرح خرید خدمات دولتی است که در اجرای آن بوی خیانت و نفاق به آینده کشور می آید. ماده ای که برای افزایش سطح کیفیت خدمات علمی و آموزشی، فرهنگی، ورزشی و. وضع شد، ولی اکنون نحوه اجرای آن خود معضلی شده که در تضاد آشکار با سند تحول بنیادین آموزش پرورش و سیاست های کلی تحول در آموزش و پرورش، ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و زمینه را برای سودجویی افراد سود جو و ایجاد تبعیض در نظام آموزشی کشور ایجاد میکند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |