مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-07اقتصادي

سقوط 70 درصدی فروش تویوتا در چین!


بازار فروش خودرو های برند ژاپنی تویوتا موتورز در چین تحت تاثیر شیوع گسترده و ویروس کرونا با یک کاهش 70 درصدی در در فوریه 2020 مواجه شده است.

- بازار فروش خودرو های برند ژاپنی تویوتا موتورز در چین تحت تاثیر شیوع گسترده و ویروس کرونا با یک کاهش 70 درصدی در در فوریه 2020 مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه چین یکی از بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می رود، برای بسیاری از خودروسازان بزرگ و برتر از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت ژاپن تودی آمده است، شرکت خودروسازی تویوتا موتورز به تازگی اعلام کرده که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در چین فروش خودروهای این برند ژاپنی در بازار این کشور در دومین ماه سال جاری میلادی 7.

2 درصد کاهش داشته است.

تویوتا موتور که بدون شک بزرگترین خودروساز جهان از لحاظ سهم بازارهای جهانی فروش خودرو به شمار می رود، به نظر می رسد که به شدت تحت تاثیر شیوع گسترده و ویروس کرونا در چین و بسیاری دیگر از کشورهای مختلف قرار گرفته است و به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو، فروش فوریه 2020 برای این خودروساز ژاپنی یک سقوط آزاد تعبیر می شود.

به گفته تویوتا موتورز این شرکت در دومین ماه از سال جاری میلادی تنها 23 هزار و 800 دستگاه خودرو از برندهای تویوتا و لکسوس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 70 درصدی فروش تویوتا در چین!

سقوط 70 درصدی فروش تویوتا در چین!