مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-07سياسي

ائمه (ع) هم وقتی بیمار می شدند، طبیب خبر می کردند/ دعا کجا کارساز است؟


خدا می خواهد امور عالم از راه عادی و طبیعی پیش رود نه از راه غیر عادی و معجزه، پس خود ائمه (ع) نیز مریض می شوند، طبیب خبر می کنند و دارو مصرف می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر که ویروس کرونا به ایران آمده و بسیاری از مردم کشور را درگیر خود کرده است، دشمنان دین و مذهب می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و ضربات خود را بر دین وارد کرده و مردم را نسبت به اعتقادات خود سست کرده و به هدف خود برسند.

آنان با بیان اینکه الان مردم مؤمن و دین دار به جای استفاده از دارو و بیمارستان، بروند به دعا و توسل به اهل بیت (ع) بپردازند تا زنده بمانند، تمام اعتقادات را به تمسخر گرفته و تشرف به حرم ائمه اطهار (ع) و امامزادگان را بی عقلی دانسته و می گویند: چرا الان آن ها مردم را شفا نمی دهند؟ برای پاسخ به این شبهه با حجت الاسلام محمد فرضی پوریان استاد دانشگاه گفت وگو کردیم: اعتقادات یک مسلمان بر پایه عقل و استدلال و برهان است وی با تأکید بر اینکه اعتقادات یک مسلمان بر پایه عقل و استدلال و برهان است، افزود: بنابراین مباحثی مانند اینکه خدایی حکیم وجود دارد، از خلقت انسان هدفی دارد، انبیا را فرستاده تا انسان با گوش دادن به فرامین آن ها به هدف از خلقت نائل آید و اینکه جهان آخرتی در پیش است و باید برای آن آماده شد و دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه (ع) هم وقتی بیمار می شدند، طبیب خبر می کردند/ دعا کجا کارساز است؟

ائمه (ع) هم وقتی بیمار می شدند، طبیب خبر می کردند/ دعا کجا کارساز است؟