مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:572020-03-07اقتصادي

رودخانه دویرج به مسیر اصلی هدایت می شود


علی پوراحمد در حاشیه بازدید از مسیر روستای پتک به موسیان شهرستان دهلران که بدلیل انحراف رودخانه دویرج دچار آسیب و تردد در این مسیر ممنوع شده به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ایام پایانی سال با هماهنگی و همکاری مدیران آب منطقه ای ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت نفت چشمه خوش و با تامین ماشین آلات مورد نیاز در مسیر رودخانه کاری ضربتی انجام دهیم.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز در سال آینده نیز برای ساماندهی رودخانه دویرج تامین شود تا از طریق مشاور پروژه طراحی و پیمانکار عملیات اجرایی را آغاز کند، برنامه مقطعی شرکت انحراف آب رودخانه به مجرای اصلی ، احداث خاکریز حفاظتی جهت جلوگیری از پیش روی تخریب در جاده ارتباطی پتک به موسیان و تهدید اراضی کشاورزی و لوله های نفت منطقه است.

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام یادآور شد: نیروهای فنی بصورت موقت کار را جهت هدایت رودخانه به مسیر اصلی خود انجام و در آینده مراحل مطالعه و طراحی انجام و مشکل بصورت اساسی حل شود.

پوراحمد اضافه کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی های زیاد در فروردین ماه سال آینده ساماندهی مقطعی اواخر اسفندماه جاری انجام تا رودخانه را در مسیر اصلی خود قرار گیرد تا از تخریب جاده و اراضی کشاورزی و لوله های نفت جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه دویرج به مسیر اصلی هدایت می شود

رودخانه دویرج به مسیر اصلی هدایت می شود