مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-07اقتصادي

36 هکتار اراضی شهر کلاته موسوم به پیرخوشدر جنگل کاری می شود


دامغان_ شهردار کلاته از جنگل کاری 36 هکتار از اراضی این شهر موسوم به منطقه پیر خوشدر خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- سجاد فدایی باشی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 36 هکتار اراضی شهر کلاته موسوم به پیر خوشدر جنگل کاری می شود، ابراز داشت: برای اجرای این طرح که با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان و شهرداری کلاته صورت گرفت 156 میلیون تومان اعتبار و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 98 پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه اجرای طرح جنگل کاری در اراضی شهر کلاته و در منطقه پیر خوشدر هم اکنون دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: تلاش شد تا در اجرای طرح جنگل کاری اراضی شهر کلاته گونه های جنگلی بومی شامل سرو نقره ای، سنجد، بادام، گل محمدی و زرشک بی دانه استفاده شود.

شهردار کلاته به احداث باغ گل محمدی باهدف توسعه فضای سبز و کمک به اقتصادی این شهر اشاره کرد و ابراز داشت: باغ گل محمدی در زمینی به مساحت 60 هکتار و بااعتبار یک میلیارد تومان با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی دامغان و مشارکت شهرداری کلاته احداث شده است.

فدایی باشی بابیان اینکه میزان فضای سبز هر شهروند کلاته رودباری 17 مترمربع است، تصریح کرد: در شهر کلاته یک پارک تفریحی 36 هکتاری و سه بوستان درمجموع پنج هکتار از سوی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 هکتار اراضی شهر کلاته موسوم به پیرخوشدر جنگل کاری می شود

36 هکتار اراضی شهر کلاته موسوم به پیرخوشدر جنگل کاری می شود